lördag 16 februari 2013

Lokalradio för fålhagenbor

Inom kort kommer det ett inlägg om Ymergatan. Jag måste bara samla in lite information innan jag skriver inlägget. Jag gillar inlägg, nyheter och information som är så nära mig som möjligt. Allra helst skulle jag vilja att det sändes stadsdelsradio :) men jag inser att sådant inte är möjligt. Däremot  vill jag uppmuntra dig att lyssna på vår lokalradio P4 Uppland. Jag tycker att det är viktigt att uppmärksamma det lilla runt omkring oss. Detaljerna helt enkelt. Ibland så känner jag att vi (människorna) vet mer om vad som händer i världen än vad som händer i vår närmiljö. Det är det vi har lokala medier till för. Vad vill du höra på lokalradion?

Just det, länken till vår lokalradio är: http://sverigesradio.se/uppland/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar