måndag 4 februari 2013

Tips om grannens sexliv

Igår tipsade jag fålhagenbor hur man skulle spy rätt i centralpassagen. Idag tänkte jag ta upp en ännu känsligare fråga. När vi bodde utanför Fålhagen så hade vi problem med störande grannar. Det var grannarnas sexliv som var problemet. Jag har ingenting emot att grannarna gillar varandra och har sex med varandra men jag hade problem med grannar när vi bodde utanför Fålhagen. Jo, våra grannar hade för vana att ha sex kl. 03.00. Det var inte kul att vakna varje natt av att sängen lät och grannarna lät. Efter en vecka tröttnade jag och gick upp och ringde på. Ingen öppnade. Det var då jag ritade bilden ovan och la den i grannarnas brevinkast. Sexstörningarna slutade på en gång. Ibland är en bild mycket mer effektiv än tusen ord.

Har du blivit störd av din granne? Vad gjorde grannen?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar