torsdag 23 augusti 2012

Chokladspa...kan det vara nåt?

Jag är inne i en hälsoperiod eftersom jag kommer att tävla i en häftig tävling senare i år. Ibland kommer dock andra mål i vägen, så som här när jag "råkade" beställa El Maco Grande med minimorötter (food for my rabbit) och det blev en cola också. Det intressanta är att bara hamburgaren på bilden innehåller 735kcal. Det är relativt mycket och passar inte riktigt in i min hälsoprofil. Men choklad är väl nyttigt?

Jag såg en reklam på en bils vindruta. Den handlade om chokladspa här i Fålhagen! Choklad är väl alltid nyttigt eller hur? Jag var tvungen att kolla upp vad mer än chokladspa som erbjöds på Österängsgatan. Här har du länken till chokladspa: http://www.chokladspa.net/

Jag såg att de har även klassisk massage och det är bra för jag måste gå till massör inom kort. Ska nog testa en "lokal" massör inom kort. Spännande. Eller förhoppningsvis avslappnande.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar