tisdag 21 augusti 2012

Coop i båghuset

Imorgon den 22 augusti öppnar Coop dörrarna i båghuset. Självklart kommer vi att skriva lite mer utförligt om affären men imorgon firar vi att Fålhagen nu fått en lite större affär. Det ska bli jättespännande om affären är lika bra som Coop i Boländerna. Jag gillar Coop i Boländerna och Coop nära i Fålhagen. Någonting säger att jag kommer gilla Coop i båghuset också :). Spännande med nya affärer. Tidigare tipsades vi om att det kommer att komma fler affärer till båghuset. De ska vi skriva om så fort de öppnar sina dörrar.


Uppdatering:
Jag hann nästan publicera det här inlägget. Det var tur att jag inte hann göra det för nyss fick jag en reklam om Coop Konsum. De har smygpremiär redan IDAG! Det är smygpremiär mellan 16 och 20. Dessutom så måste jag berömma Coop Konsum för dess öppettider:
Coop Konsum
mån-fre 6-22
lör-sön 8-22
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får väl se hur länge de öppnar kl 6; 7 känns mera rimligt.

Juuso sa...

Ja, det blir intressant att se om folk ändrar sina vanor. Jag har ju ibland saknat möjligheten att köpa livsmedel när jag stigit upp för tidigt :).

Skicka en kommentar