onsdag 5 november 2014

Skötbordet saknas i Stationsgallerian...


I måndags började min föräldraledighet och för att Niina ska kunna jobba i fred så var vi ute hela dagen :). Det var fantastiskt kul och jag har en känsla av att jag kommer att besöka Wayne's coffee i Stationsgallerian väldigt många gånger under min föräldraledigheten. MEN när man dricker mycket kaffe så behöver både jag och sonen besöka en toalett och jag var jätteglad över att det fanns toaletter på bottenvåningen, som dessutom är sjukt fräscha! MEN eftersom jag trodde att skötbordet skulle finnas på handikappstoaletten så betalade jag 5 kronor för att komma in där. MEN icke fanns det något skötbord där! Vet du om det finns skötbord på de två mindre toaletterna eller har man totalt glömt bort barnfamiljerna här?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar