fredag 16 januari 2015

Reginateatern och Euskefeurat


Det är tur att vi inte skriver någon kulturblogg för även om vi är intresserade av mycket, så skriver vi väldigt sällan om kultur. Detta trots att vi har UKK och Katalin bara några hundra meter ifrån hemmet. Tyvärr. Vi måste bli bättre på det här med kultur. Och det nyårslöftet börjar med en promenad till Reginateatern i början av mars när Euskefeurat kommer dit. Ett band som spelar fantastisk musik. Det ska bli kul att ta ett glas och höra sina favoriter spelas. Nu kanske du vill ha några förslag på bra låtar så jag bjuder på min topplista (Du hittar låtarna på Spotify):
1. Mutta Herra Jumala
2. Pessimistkonsulten
3. Jag måste vara galen om regeringen är klok
4. Konjak och Nazister

Ja, jag lägger till några efter att jag lyssnat mer på den senaste skivan :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar