tisdag 27 juli 2010

Ett mer personligt inlägg



Eftersom jag och flickvännen numera inte kan kalla oss nyinflyttade då vi bott i Fålhagen ett helt år så tänkte jag presentera en tjej som precis flyttat in hos oss :). Det är ju lite tufft att hitta någonstans att bo när man är nyinflyttad till stan så vi hjälpte henne mer än gänra. Jag orkar inte starta en egen blogg åt henne så jag skriver om henne här istället men bara en gång, under förutsättningen att hon inte rymmer och gnagar sönder bostadsföreningens rosbuskar. Hon bor ju faktiskt i Fålhagen och är nio veckor gammal och hon har bott hos oss i en vecka nu. Hon är jättesöt.

Vi döpte henne till DaVinci. Jag filmade detta klipp med min digitalkamera i morse. DaVinci tränar konsten att snabbt ta sig in i buren vid behov. Detta är en rutin hon har och hon tränar på detta relativt ofta. Ok, framöver kommer jag att hålla mig till stadsdelssaker men jag tänkte bjuda på en rolig film så här när semesterperioden glider mot sitt slut och man kanske börjar jobba snart igen. Sedan önskar jag mig lika rappa steg på spåret som DaVinci visar här! Hon bara studsar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar