lördag 5 februari 2011

En ny uttagsautomat i Fålhagen

För tredje gången på två veckor är jag på väg mot Stockholm och återigen åker jag med Swebus. Det är så gott om plats här och så kan man surfa gratis. Det är jättebra. Senast jag åkte Swebus mot Stockholm så fick stackars chauffören böter för fortkörning borta vid Arlanda. Den turen skulle ju åka via Arlanda. Just nu har vi en genomgång av säkerheten på bussen och hur man kan ladda t.ex. datorn medan man åker. Det här är helt underbart, en bussresa börjar mer och mer likna en flygresa! Ok, efter att ha gjort lite gratis reklam för Swebus så tänkte jag återgå till inlägget titel.

När jag satt på bussen och väntade på att vi skulle åka så såg jag någonting nytt. Numera finns det en uttagsautomat i korsningen Norrtäljegatan och Storgatan. Precis där man ska gå ner till Centralgaraget, kan man numera ta ut pengar. Det är ett bra ställe att ha en uttagsautomat på eftersom många passerar just där om man är på väg till Musikens Hus från stationen eller så. Perfekt!

Tyvärr så lyckades jag inte med att överföra bilder från min telefon till datorn så det här får bli ett inlägg utan bilder. Det är inte så kul :(.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar