torsdag 24 mars 2011

Cirkus Victoria i Fålhagen




















På vägen hem från jobbet såg jag den här annonsen. En stund senare förstod jag att man spridit skyltarna över hela Fålhagen. I fall det är någon som missat detta så kommer Cirkus Victoria till Fålhagens IP på söndag den 3 april kl.16! Fålhagen IP ligger intill Fålhagsleden. Skulle du missa föreställningen på söndag så kan du åka till Stenhagen den 4 april kl.18.30 för att se Cirkus Victoria live. Jag har tjuvtittat lite på Cirkus Victorias hemsida och kan informera att föreställningen tar ungefär två timmar med en paus på 15 min mitt i föreställningen. Det verkar vara ok att fotografera under showen men man får inte filma pga att artisterna har copyright på sina nummer.

Vill du köpa biljetter till föreställningen så kan du klicka här:
http://www.cirkuswictoria.se/biljetter.html

0 kommentarer:

Skicka en kommentar