onsdag 16 mars 2011

Företagsamma hundföretag i Fålhagen

Jag skrev tidigare om hur olika slags hundföretag satte klistermärken på soptunnan nära Fålhagens IP, där många hundägare slänger sina hundbajspåsar. Idag när jag promenerade i villakvarteren i Fålhagen fick jag syn på en ytterligare dimension av hundreklam på soptunnor. Den här A4-reklamsidan hade Stadshunden satt upp på en soptunna. Ett bra sätt att synas, och roligt att läsa under promenaden också tycker jag som är en sån som läser allt jag ser (mjölkpaket, informationsskyltar, kylskåpsmagneter, you name it). Det var en fin liten affisch, och deras hemsida är också snyggt gjord (var ju bara tvungen att gå in och kolla...). Däremot ska jag väl säga att det där räknas till olaglig affischering, så jag får väl inte uppmuntra det egentligen :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar