lördag 4 februari 2012

Postens företagscenter















Det sägs att jag är väldigt snabb på att kritisera företag men till mitt försvar måste jag säga att jag berömmer varje människa och varje företag ännu snabbare när de gör det bra. Jag finner inget nöje med att trycka ner människor. Alla kan utvecklas. Jag har inte varit så där värst imponerad av posten alla ändringar för oss fålhagenbor. Men i måndags blev jag imponerad!

Jag skulle skicka iväg ett stort antal paket och då tog jag bilen till postens företagscenter. Det var lite svårt att förstå var man fick parkera för parkera behövde jag eftersom jag skulle in med alla mina paket. Jag fick jättebra service och instruerades exakt var jag fick parkera och hur jag skulle göra med mina paket. Perfekt! Glad och kompetent service! Då blir man glad när man jobbar själv på kvällstid. I måndags var jag en glad fålhagenbo. Förresten, har ni företagspaket så satsa på att sköta allting via företagscenter så blir det jättesmidigt. Kungsgatan 66!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar