fredag 17 februari 2012

UNT:s fålhagenbloggare har flyttat!















Livet är som Facebooks timeline, fylld med händelser. I onsdags läste jag att på UNT:s bloggsida att UNT:s bloggare slutat eftersom båda lämnat Fålhagen :(. Det är tråkigt men allting har sin tid och plats och livet går vidare. Med risk att låta klyschigt (stavas det så?) filosofisk så livet är en samling händelser på olika platser och vid olika tidpunkter. När jag var student så skulle jag inte ha haft tid att blogga, för jag var upptagen med mina studier och nationslivet. Det känns som om att man har olika mycket tid vid olika tidspunkter under ens timeline. Och man har alltid tid att läsa andras bloggar. Jag läser ofta Scribos blogg. Nu var hans blogg med i Uppsalatidningen. Det är kul att läsa andra bloggar och lära sig mer om Uppsala och livet. Fler borde blogga för det bidrar till att andra kan lära sig mer om en stadsdel eller Uppsala.

1 kommentarer:

uppslagetbooks@telia.com sa...

Kan inte någon annan för saken intresserad person ta över och driva bloggen? Det sitter ju många i Fålhagen framför sina datorer antar jag...
F ö villjag meddela att mitt antikvariat Uppslaget har sista öppetonsdag 13/6, sedan sommarstängt-men det går att beställa böcker på min sida på bokbörsen i princip hela sommaren. Ha det så kul!

Skicka en kommentar