lördag 21 september 2013

Telefonförsäljare...suck suck suck...


Att få ett telefonsamtal från en telefonförsäljare när man försöker koppla av hemma är ungefär som att öppna en surströmmingsburk inomhus. Typ. Det känns ruttet. Just nu störs jag av två nummer: 08-40300510 och 0757700117. Eftersom jag förbereder mig inför att svara på ett telefonsamtal från de här ruttna numren så har jag snokat lite på företagen. Chefen för verksamheten är det inte synd om. Han tjänar väldigt mycket pengar. Jag misstänker att så inte är fallet med dem som försöker nå mig stup i kvarten. Det tänkte jag diskutera med den telefonförsäljaren som lyckas ringa mig när det passar mig. Jag har upptäckt att jag är svår att nå per telefon. I tider då telefonförsäljare ringer vilka tider som helst så är det skönt att inte kunna svara i telefon.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar