söndag 15 september 2013

Restaurangen på UKK

Det är inte bara det här huset på Liljegatan som får en ny skepnad. Imorgon öppnar UKK:s restaurang i ny skepnad! Syftet med förnyelsen har varit att göra restaurangen passande för fler olika tillfällen. Jag har bara ätit lunch där och jag har gillat deras lunch. UKK:s restaurang ska bli mer mötesanpassad och det är ju bra för då kan Niina ha företagsmöten där :). Och hela UKK har gratis wifi! Underbart! Jag ska testa luncha på UKK så fort jag kan.

Just det, höll på att glömma att restaurangen i ny skepnad blir även hållbarhetsarbete och KRAV-certifiering ännu viktigare. Det är bra. Det var inte så länge sen som jag skrev om en ekologisk pizza som jag åt i Dalarna. UKK är på rätt väg! Nu väntar jag bara på att man öppnar en liten drinkbar högst upp i huset. Fast inte före den 29 maj för tills det ska jag vara nykter :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar