måndag 22 april 2013

Desperat fålhagenbo behöver hjälp med sin Nokia Lumia 620


Min underbara Garmin-Asus-telefon slutade fungera efter drygt 3 år. Den var väldigt bra och det bästa med min gamla telefon var de inbyggda kartorna som man kunde använda utan internetuppkoppling.  Min Garmin hjälpte en busschaufför hitta till ett bröllop i Istanbul. Den var bra.

Eftersom jag gillar att ha GPS:n på telefonen så valde jag att satsa på en Nokia. Jag köpte den i onsdags och redan i lördags var jag på service för första gången. Telefonens skärm svartnade och det var nära att svartna för mig också. Nu fungerar telefonen normalt. Typ. Men jag behöver teknisk hjälp.

Lumia 620 har en bra kamera och bilderna blir väldigt fina, se bara på meddelandet ovan. Tyvärr så är överföringen till datorn ett stort problem. Jag försökte med en sladd men då fick jag istället se felmeddelandet ovan. Hur ska jag kunna överföra mina bilder från telefonen till datorn? Alla råd och tips tas tacksamt emot! Tveka inte. Tack på förhand!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar