tisdag 9 april 2013

En snygg kattbräda i Fålhagen


Jag fick tips om en snygg kattbräda i Fålhagen. Och kattbrädan är ju mycket snyggare än de standardtråkiga gråträiga kattbrädorna som man brukar se överallt. Här måste katten dessutom tänka lite, hur ska jag ta mig upp? Det är ju Våla Magasinet-kvalitet på den här kattbrädan. Har du sett andra snygga kattbrädor i Fålhagen?

Kattbrädan i Fålhagen påminde mig om en händelse när jag bodde i Flogsta. Vi hade en korridorsfest och vi skakade rumpa i tv-rummet. Helt plötsligt såg jag ett manshuvud visa sig över balkongsräcket. Lika snabbt som huvudet hade dykt upp så åkte det ner. Jag gick till balkongen och då räckte en man fram sin hand och ville ha hjälp med att komma upp. Han hade glömt sina nycklar och försökte därför ta kattbrädan till vår balkongen för att kunna knacka på balkongsdörren. Det gick inte så bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

:) /Rebecca och katten Bosi

Anonym sa...

Snyggaste kattbrädan jag sett! Och katten som använder den är fasligt stilig också ;)

Daniel sa...

Helt klart en snygg kattbräda! :D men hur sitter den liksom fast i räcket?

Juuso sa...

Det minns jag inte längre. Det var ju grannens kattbräda, men om jag inte minns helt fel så hängde den med två metall"krokar" över kanten över till balkongsidan. Den var alltså lite rörlig men katter är bra på att balansera så det gick ju bra.

Skicka en kommentar