söndag 30 maj 2010

Tillgänglighet och Folkpartiet















http://www.flickr.com/photos/fpgoteborg/4129848150/

Jag ska snart kolla på live stream från Folkpartiets partiråd härifrån Uppsala och Fålhagen.
Jag plockade med mig deras valbroschyr medan jag var ute och sprang igår. Jag råkade tajma min springrunda lite dåligt eftersom funktionshindrade skulle, precis då när jag hade tänkt korsa Vaksala torg, ta sig från UKK mot stan. Det blev lite begränsad tillgänglighet för mig just då :). Det här med tillgänglighet har dock Folkpartiet tagit fasta på för de twittrar och facebookar och nu sänder de till och med live stream från partirådet. Och allt detta mitt i Fålhagen! Fast jag har tydligen en för gammal webbläsare. Fungerade inte med Explorer men kanonbra med Firefox!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar