onsdag 9 maj 2012

Glas i rabatten


Det gröna du ser på kortet är inte gräs utan glas! Det var Ulla Svenssons insändare i UNT som gjorde att jag fick veta om detta och det stämmer: man har krossat glas mitt i stan. Om du jobbar på Ackis och någon kommer in på akuten och säger att han (det är nog han) gått på glas utan att det var meningen så ska du tro på honom för det är faktiskt helt möjligt i Fålhagen. Tror inte ni på mig så är det bara att ta en sväng förbi det nya hotellet som för övrigt har öppnat nu. Härligt! Är det bara jag eller är fler som tycker att det inte känns helt ofarligt med såna här mängder glas nära där folk går och kör bil. Jag vet inte. Känns inte bra. Björkarna vid hotellet känns däremot helt rätt :) även om jag tycker att en av björkarna står alldeles för nära hotellfasaden och kommer att behövas kapas inom snar framtid.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar