lördag 26 maj 2012

Posta ett brev mitt i Fålhagen

Papperskorgar är en bristvara i Fålhagen och ändå är det väldigt rent i Fålhagen. Det tycker fålhagenborna är jätteduktiga på. Att städa efter sig. Underbart! Här på Gungstagatan hittade jag en "bortglömd" brevlåda. Vill du posta ett brev mitt i Fålhagen så ta dig till Gungstagatan. Brevlådan töms på vardagar kl. 10.

I Brevlådan på Väderkvarnsgatan har någon klistrat in en dekal med "Vaken.se" på. Man ser inte dekalen förran man faktiskt ska posta ett brev. Först trodde jag att det var någon religiös rörelse men det visade sig vara en grupp för de konspiratoriska. De som inte tror på de statliga förklaringarna om diverse saker. Fascinerande. Förra helgen läste jag i UNT om någonting intressant, nämligen om kritiken mot Palmeutredningen. Det kanske skulle vara någonting för vaken.se att ta itu med.

Var hittar man fler brevlådor i Fålhagen?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar