måndag 14 maj 2012

Intressanta P-skyltar

När jag skulle gå från stationen till Marielundsgatan råkade jag irra in mig på fel väg bland alla byggstaket som satts upp, och kom istället in på Skanskas parkering. Det är inte lätt att förstå skyltarna på parkeringen:). P-kommun tillstånd gissar jag betyder att det bara är kommunanställda som får parkera där? Fast kommunen har ännu inte flyttat in i båghuset, så jag undrar hur ofta kommunanställda behöver parkera där. Jaja, det riktiga problemet kom när jag skulle förstå Skanskas lapp - vem vågar parkera utefter den texten, det känns som att chansen att hitta rätt plats är 50/50? Varför inte bara klistra in en karta istället för text:)?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kommunen har fått tillgång till sina lokaler och håller på att förbereda inför den stora iflyttningen.

Skicka en kommentar