fredag 18 maj 2012

Ny fastighetsmäklare synlig i Fålhagen

De senaste veckorna har man ofta kunnat se en svart bil med texten roi fastighetsmäkleri stå parkerad på olika platser i Fålhagen. Självklart blir man ju nyfiken, och nu har jag äntligen haft tid att kolla upp företaget. Det är en ny mäklarfirma i Uppsala som bildades så sent som februari 2012 (enligt Ratsit)! ROI står för Return On Investment. Coolt namn! Två av delägarna kommer från Widerlöv & co. Känslan jag får av företaget är att det är nytänkande och fräscht och kommer att lyckas bra. De har redan haft flera visningar i Fålhagen. Deras kontor är dock inte i Fålhagen, utan på Torngatan 44. Men jag tror att vi kommer få se mycket av dem i Fålhagen framöver.

1 kommentarer:

Anton sa...

Det får man hoppas att det sker. Jag bor i centrala Uppsala nu efter en flytt jag gjorde från Örebro. Använde mig av en mycket duktig Örebrofirma sedan jag jämfört priset på mäklare online.

Skicka en kommentar