onsdag 27 juli 2011

Cyklar vid stationen , buss och de döva och blinda















Har du också haft semester i juli och när du kom tillbaka så hittade du inte din cykel vid stationen. Om du inte supit bort din cykel eller kastat den i ån så hittar du antagligen på det nya stället för nu har cyklarna flyttat igen. Numera ska man parkera utanför godsmagasinet, mellan godsmagasinet och järnvägsspåret. Cykelparkeringarna på Fålhagensidan har flyttats väldigt många gånger och lika illa är det med Swebushållplatserna. Jag hoppas på att det lugnar ner sig lite på Stationsgatan snart. En sak som jag kom att tänka på när jag vandrade där runt området kring godsmagasinet. Har ni tänkt på att mitt i denna byggplats finns AMS:s kontor för, om jag minns rätt, för syn- och hörselskadade. Jag undrar hur de påverkats av byggandet.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar