onsdag 20 juli 2011

Rökutveckling på Coop nära















När man är på semester så händer det att man springer på bloggmaterial som inte kan vänta till nästa dag utan då får det bli två inlägg på en dag. Idag var jag på väg till Coop nära här i Fålhagen och tänkte att det skulle bli jättetrevligt att köpa någonting till pasta och pastasås. Tyvärr så kunde jag inte köpa någonting från Coop nära eftersom man hade stängt affären på grund av rökutveckling. Dramatiskt var det eftersom brandkåren kom till platsen precis då när jag stod där bakom dörren. Jag var hungrig och törstig som en varg men det kunde inte brandkåren släcka så jag var tvungen att gå hem och äta fiskpinnar till pasta vilket inte var helt optimalt.

Det verkar dock ha gått bra att släcka eller upptäcka källan för röken eftersom Coop senare idag verkade ha öppet hur med alla dörrar öppna. Antagligen för att vädra lokalen. Ska dit imorgon igen och fråga om orsaken till röken.

2 kommentarer:

Eva Berglund sa...

Bra att du berättar hur det går för stammisaffären när vi inte är på plats dagligen

Juuso sa...

Det var en fläktrem som hade orsakat en kraftig rökutveckling i lokalen. Brandkåren hade dock lyckats vädra lokalen snabbt och bra. Idag märkte man ingenting om röken i affären.

Skicka en kommentar