fredag 29 juli 2011

Väderkvarnsgatan och Stranbokilen















Just nu håller man på med att förbättra korsningen Väderkvarnsgatan och Strandbokilen. Det ska bli bredare för fotgängare och cyklister för att vi i framtiden kan ta oss fram lite lättare just där vilket jag tycker är jättebra! Jag hoppas att man fått skyltarna och gatulampan på plats så att jag inte lockar dit folk som behöver en jättelampa på sin gård :). Men det händer saker i den här delen av Fålhagen just nu. Spännande och kul!


Vissa saker har dock förändrats på länge. Förutom att jag fotat den liggande gatubelysningen har jag även lyckats fånga ännu ett lechehus i bakgrunden :). Huset har en mycket fin färg på fasaden och man hittar det i kvarteret Gylfe i korsningen Väderkvarnsgatan och Strandbokilen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar