torsdag 25 augusti 2011

Jack Daniels i Tripolisparken















Flera gånger de senaste veckorna har jag sätt ett antal alkisar i Tripolisparken. Vad är det som har hänt? Jag tycker att det inte funnits så många alkisar där förut. Eller har jag bara haft otur med mina passeringar. Jack Daniels är för övrigt bourbon och inte whiskey. Detta har många av mina whiskeydrickande kompisar påpekat för mig när jag berömt Jacks inre egenskaper. Ett av kraven för att kunna kalla någonting för bourbon är att produkten måste innehålla minst 51% majs. För övrigt så var Jack Daniels en favoritdryck bland hårdrockare, så som Guns N Roses och Mötley Crüe. Ja, jag gillar ju den typen av musik och dryck. Är alkisarna i Tripolisparken i min ålder eller lite äldre?

Uppdatering: Det är nog delar av alkisgänget som i vanliga fall hänger runt Kvarnen som nu sitter i Tripolisparken. Tripolisparken är en underbar blandning av barnfamiljer, ungdomar och alkisar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar