fredag 12 augusti 2011

Ologiska cykelbanor















På sistone har man hört oroväckande cykelbanenyheter från Ulleråker och så har jag gnällt på att det inte finns användarvänliga cykelbanor här i Fålhagen. Efter att ha cyklat runt och hittat de flesta hittaut.nu-kontrollerna kan jag delvis konstatera att jag inte förstår uppståndelsen kring den grävda cykelbanan i Ulleråker. Jag var där och såg var man hade grävt och tänkt göra den nya cykelbanan. Den hade varit helt ofarlig enligt mig. Nåväl, jag ska hålla mig inom min stadsdel så jag tycker inte mer om den saken. Eftersom det inte bor så många borta i Boländerna så tänkte jag ta upp en sak som jag som en fålhagenbo på besök i Boländerna upptäckte. Nämligen cykelvägen vid Elgiganten! Hur tänkte man här? Ska tänka på den här bilden nästa gång jag ska samarbeta med någon. Vad vill vi egentligen? Ska det fungera eller ska båda få sin vilja genom :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar