tisdag 15 november 2011

Kreativa namnförslag mottages av Uppsala kommun


Mellan Godsmagasinet och Båghuset, dvs där era trogna bloggare irrade omkring bland byggmaterial och grus när vi gick vilse häromdagen, ska det bli nån slags torgyta. Uppsala kommun utlyser en namntävling där alla som vill får föreslå namn på den nya platsen. De som deltar kan vinna UL-biljetter. Här kan ni lämna era kreativa namnförslag: http://www.uppsalaresecentrum.se/Lamna-namnforslag/. Själv kan jag inte komma på något just nu, för när jag tänker på platsen så tänker jag bara på hur vi till slut fick klättra på kanten till Centralpassagen (typ 5 meter ovanför marken) för att komma ut från det inhägnade området:). Jag gjorde det dessutom samtidigt som jag pratade i mobilen:).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar