söndag 18 mars 2012

Några fler objekt på hemnet

Obs, helt random bild på hus i Fålhagen, har inget med texten att göra.

Jag skrev ett inlägg om bostäder i förrgår, men jag måste bara nämna några fler jag såg då. Till att börja med såg jag denna supercoola etagevåning på Väderkvarnsgatan 39 a. Den visas idag, man kanske ska gå dit och titta?! Den har en fin kakelugn, stort badrum, och härliga snedtak. Men smakar det så kostar det, närmare bestämt ett utgångspris på 4,6 milj. Inte helt värt tycker jag.

Sen såg jag även en fin villa på Smedsbylegatan 19, med hela 7 rum. Den börjar på 4,5 milj, och har en öppen och häftig planlösning, är helt nyrenoverad, har en öppen spis, och har dessutom bastu. Den är ju inte mycket större än ovan nämnda lägenhet, men man har lyckats klämma in så mycket mer, samtidigt som allt även är nytt och fräscht. Och så får man ju en trädgård också. Därför tycker jag den är mer prisvärd.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar