onsdag 14 mars 2012

Vad har du bakom huset Blu...















Fritt omgjord låt:
Vi bodde i samma stadsdel lilla Blu och jag,
Åren gick och plötsligt så en dag,
Då såg jag någonting jag aldrig sett förut
Det var nåt bakom BLU som putade ut

Vad har du bakom huset BLU?
Vad är det där som putar ut?
Det har jag aldrig märkt förut!
Vad har du bakom huset BLU?

En dag för några dagar sen var jag på väg hem från jobbet och såg den svarta lådan bakom Radisson Blu. Hur jag än försökte få skjulet att passa in och inte vara i vägen så kunde jag inte lyckas med det. Jag tycker att det där lilla skjulet står väldigt osnyggt och effektivt i vägen för fotgängare och alla andra. Nåväl, först trodde jag att skjulet skulle stå där bara tills bygget blev klart men så verkar det inte vara. Jag tycker att man borde ha byggt ihop skjulet med själva huset eller nåt. Osnyggt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar