måndag 1 oktober 2012

Katalin and All That Jazz

Jag besöker Katalin alldeles för sällan och jag skriver om Katalin ännu mer sällan. Det är oacceptabelt med tanke på vilka milstolpar för Uppsalas kulturliv som kan upplevas där. Därför skriver jag nu lite om de konserter som jag tycker vore mest intressanta att hinna se på Katalin.

1. W.A.S.P. (utsålt). När jag var ung så lyssnade man på KISS och/eller W.A.S.P. Själv lyssnade jag mer på Kiss men W.A.S.P. funkade också. Upptäckte lite sent att de kommer till Katalin den 9 oktober. Jag får väl hänga utanför för att höra lite tunga toner.

2.  Fatboy. Det är någonting med rockabillymusik som fungerar och som det är svårt att inte börja dansa till. Typ. Fatboy kommer till Katalin den 26 oktober

3. Moneybrother. Jag är lite nyfiken på att se Moneybrother live. Kanske ska ta mig till Katalin den 10 november.

Där är konserterna jag skulle vilja hinna se. Fler alternativ finns på:
http://www.katalin.com/program.html



0 kommentarer:

Skicka en kommentar