tisdag 16 oktober 2012

Wayne's Coffee i båghuset

Nu har jag besökt Wayne's Coffee i båghuset i Fålhagen. Jag lyckades få sätta mig i en av  de här fåtöljerna och jag måste säga att de får mig att gå  till Wayne's Coffee fler gånger i framtiden. De var ju mycket skönare än vad vi har hemma :) och så gillar jag att fika. Vem gör inte det en mörk höstdag? Dessutom så kan man sitta och se livet utanför. Tågen som susar förbi, Swebus som rullar förbi och så stannar stadsbuss nummer 13 alldeles bredvid. Känns som om att man sitter mitt  stan fast ändå lite vid sidan. Jag skulle vilja säga att det är skönt att sitta nära men ändå lugnt. En till sak: Kaffekoppen på Wayne's Coffee är generös! Man får mycket kaffe för pengarna :) och så var kakan också god. Öppettider hittar du här...
http://www.waynescoffee.se/cafeer/uppsala/cafe-stationsv%C3%A4gen.aspx



0 kommentarer:

Skicka en kommentar