måndag 23 augusti 2010

DN i Fålhagen den 18 augusti




















Eftersom jag är intresserad av människor så undrar jag om tidningsbudet råkat ut för någon olycka. Där ligger en hel bunt DN för den 18 augusti. Vad har hänt med tidningsbudet? Eller är det där fejktidningar? Eller så är det några som inte fått sina morgontidningar den 18 augusti, vad vet jag. Det jag däremot vet är att UNT kommit lite senare den senaste tiden. Man kanske har gjort om tidningsrundan eller nåt. Nu låter jag som värsta tidningslyxaren men det är skönt när morgontidningen kommer in diskret genom brevinkastet och inte som om att hålla på att lägga om golvet i hallen.

På tal om tidningarna så hade Uppsalatidningen en valreklam från Sverigedemokraterna med i senaste numret. Konstigt att det inte blev några protester kring det. Och konstigt att partierna inte delat ut mer reklam här i Fålhagen. Räknas inte våra röster? Valaffischer räknar jag som samhällsinformation så sånt tar jag gärna emot.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar