onsdag 18 augusti 2010

Filminspelning, fotosession eller studentspex?

När jag gick förbi S:t Göransgatan idag såg jag denna kille stå på en stege mitt ute på trottoaren. På bilden ser det ut som att han kanske klipper buskarna, men i verkligheten nådde han ingenting från sin stege, han bara stod där. Och så stod det en tjej bredvid (som sitter på bilden) och fixade med ljuset eller nåt. Och en tredje person stod på parkeringen och fotade eller filmade det hela. Jag kom av mig helt, så jag kom mig inte för att gå fram och fråga vad de gjorde. Jag bara fotade med mobilen och gick vidare längs Ymergatan. Så frågan kvarstår - reklamfilm eller kanske studentspex? Fast det sistnämnda är det för tidigt för, och dessutom har jag inte sett något sånt under mitt år i Fålhagen, trots att det ska bo en hel del studenter här. Synd att jag inte frågade, nu får jag aldrig veta :).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar