fredag 6 augusti 2010

Epa-traktor i Fålhagen?


Jag råkar älska epatraktorer eftersom jag kommer från landet. Nu har jag i flera dagar sett något som ser ut som en Epa, men eftersom jag inte har sett den i rörelse så vet jag inte om det är en :). Den saknar iofs varningstriangel tror jag (?). Hur som helst så tycker jag att den är snygg. Väcker raggargenerna i mig :). Du vet, man får lust att åka runt och spela Eddie Meduza på hög volym. Nehej, ni stadsbor kanske inte vet vad jag menar :P.

Det står typ Birchridge Paintshop på den. Kanske betyder det att den kommer från Björklinge? Det var det enda med "björk" jag känner till här kring Uppsala. Om någon vet mer om den så får ni gärna kommentera. Den har i alla fall ratten på fel sida, vilket är intressant.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar