lördag 10 december 2011

Biztron




















Det är inte bara postombudsman som saknas i Fålhagen utan även riktiga restauranger saknas. Då måste man bege sig till andra stadsdelar. Höganäs har blivit ett riktigt centrum för fina restauranger. Mitt i Fålhagen-bloggarna störtgillar Tilltugg. Ibland vill man dock äta mitt i stan och jag har på sistone börjat gilla Biztron. Det är en underbar miljö och man kan få ett bord ganska lätt. De har inte så många rätter på sin meny men deras oxfilépasta är mycket god! Dessutom har de roliga graderingar för sina viner men jag undrar lite grand varför ett glas Lehmanns Shiraz kostar lika mycket som en hel flaska på bolaget. I vilket fall som helst, en mycket trevlig restaurang mitt i stan och därifrån är det sedan väldigt bekvämt att gå vidare till något uteställe för att skaka rumpa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar