lördag 31 december 2011

Statistik sedan 2009














Jag gillar att skriva om Fålhagen. Ibland håller jag mig till ämnet, ibland måste man åka i en tankerondell några gånger innan jag ser en fålhagenkoppling. Oftast går det lätt att skriva om Fålhagen, Uppsalas trevligaste stadsdel. Nära allt. Nu när alla shoppar borta i Gränby så är det skönt att shoppa i stan. Gränby verkar vara vår tids place to be. Jag har lite svårt att umgås med mycket folk och så ogillar jag starkt att köa. Därför shoppar jag i stan. Och därför tycker jag att det är skönt att ha folk på besök på bloggsidan. Nu var rondellen lång men i år har det snurrat folk på vår blogg. Det tycker jag är jätteroligt.

Bilden ovan visar trafiken på vår blogg mellan maj 2009 och till december 2011. Första gången trafiken ökade på vår blogg så berodde det på att vi var med på UNT:s stadsdelsblogg. Det var jättebra. Därefter förblev trafiken ganska stabil ända till slutet av 2011. Det var då trafiken tog ett jättehopp uppåt. Det berodde på att vi skrev om Resecentrum, Lindvalls kaffe och så mordet i Fålhagen. Det ska bli intressant att se vad som händer med trafiken när det bloggmässigt svåra månaderna januari, februari och mars kommer. Ska man satsa på kvalitet, snabb information eller djupare analyser. Vad tycker du? Maila oss.

Gott nytt år eller borde man säga Blogg nytt år!

2 kommentarer:

Eva Berglund sa...

Personligen gillar jag att handla på Wessels aka coop forum vid ikea, när inte det jag vill ha finns på konsum. För övrigt bör man handla i city om inte allt där ska läggas ner

Juuso sa...

Jo, man måste shoppa i stan för annars kommer allting försvinna. Det saknas liv runt Stora torget.

Skicka en kommentar