söndag 15 januari 2012

Gratis Wi-fi nära Fålhagen

Idag när jag surfade efter inspiration om vad jag kan skriva om Fålhagen (ja, så måste nog alla bloggare göra ibland) så kom jag återigen in på den här sidan: http://www.wifikartan.se/Uppsala/F%C3%A5lhagen/. Här kan du se vart du kan surfa gratis i och nära Fålhagen, om du inte har en granne med oskyddat trådlöst nätverk förstås:).

Max har gratis Wi-fi i alla sina restauranger, vilket jag har provat i flera delar av landet och tycker är superbra! Att UKK också har gratis Wi-fi är kanske inte heller så överraskande, men ändå roligt. Däremot blev jag överraskad över att Soulfood Steakhouse har det! Bra tänkt! Dessa är de som är närmast Fålhagen. Nere på stan kan man även surfa på bland annat Stadsbiblioteket, Ekocaféet och Hugos. Så om du liksom jag är egenföretagare och vill/behöver jobba på stan en dag, eller pga annat är i behov av att surfa på stan, så har du härmed några tips på vart du kan gå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar