måndag 27 juni 2011

Tatuering i Fålhagen...








Nyss skrev jag om två unga män som taggar sig på fasaderna. Det vore billigare för samhället om de bara gjorde det på Facebook. Tagga alltså. Tags och sånt går dock alltid att tvätta bort, även om delar av fasaden också skadas vilket är så där. I hörnet av Ymergatan och Torkelsgatan har det funnits en tatueringssalong men idag när jag åkte inlines där så såg jag ingen skylt längre. Hjälp! Har hudtaggarna flyttat från Fålhagen eller har de bara semester? Jag har inga planer på att tatuera mig men jag blir alltid orolig när näringsverksamhet bara försvinner från Fålhagen. Medan tags får att tvätta bort så sitter tatueringarna för alltid. Precis så som jag önskar att alla företagen som finns i Fålhagen, alltid kommer att finnas här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar