torsdag 2 juni 2011

Uppsala 86ers vann igen















Tyvärr så missade Mitt i Fålhagen Uppsala 86ers andra hemmamatch. Jag tog helt enkelt fel på speltiden. Jag trodde att jag skulle hinna till Österängs IP efter Stockholms marathon men det gick inte eftersom matchen började redan kl. 13. Jag trodde att matchen skulle börja kl. 18.00 men det visade sig att det är Uppsala 86ers nästa hemma match mot Westerbotten som börjar kl. 18. Alltså nästa hemmamatch är mot Westerbotten den 11 juni kl. 18! Då ska Mitt i Fålhagen vara på plats om ingenting dyker upp just då. Just det Uppsala vann lördagens match 18-6 vilket tyder på att matchen varit bra och jämn. Härligt och jättesynd att jag missade matchen :(. Vill du läsa mer om matchen så kan du göra det här: http://www.laget.se/86ers/2040-nyhetsarkiv-item-114687.html

0 kommentarer:

Skicka en kommentar