lördag 4 juni 2011

Tripolislyx















Jag har sedan länge erkänt att jag är gravt beroende av hemnet och alla de drömlägenheterna man kan hitta där. Den här grymma lägenheten hittade jag där nu i veckan. Imorgon är det visning på en mycket fin lägenhet högst upp i Tripolis. 5,5 rum och 163kvm med visning imorgon kl.16! Är du intresserad av lägenheten så är det bara att klicka på den här länken:
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-5,5rum-falhagen-uppsala-kommun-norrtaljegatan-9-b-1929479

Tyvärr så saknar Mitt i Fålhagen de likvida medlen för att på egen hand flytta in här. Annars så hade vi sprungit till visningen och försökt övertala mäklaren :). Ok, jag är inte bara beroende av hemnet utan jag är även besatt av Tripolis och Port Arthur :).

2 kommentarer:

Eva Berglund sa...

Lite kritisk, jättekonstig planlösning, trånga våtutrymmen, oanvändbara ytor och högt pris. Jag tror dom får gå ner i pris

Juuso sa...

Mmm, jag har ett inlägg på G om någonting som kan ha med det här att göra. Inlägget kommer ut den 9 juni. Kommenterar ämnet mer då :). Rent spontant ska jag dock säga att jag skulle vilja köpa lägenheten om jag hade så mycket pengar :).

Skicka en kommentar