onsdag 7 september 2011

Cykelväg på Liljegatan















Jag var på Coop i morse och överraskades av att man fick en kopp kaffe även idag. Det var en trevlig överraskning. Jag var ute efter att köpa lite mellanmålsbananer till jobbet. Numera öppnar ju Coop redan kl. 7 på vardagarna! Missa inte den möjligheten. Skylten på bilden informerar oss om att det är lite trångt att ta sig fram på Liljegatan eftersom man håller på att bygga en cykelväg där! Jag frågade männen som jobbade där om det skulle bli en cykelväg där och det svarade de ja till. Snart kan man alltså cykla på en bred cykelväg på Liljegatan. Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg att du har skrivit om oktoberfest tidigare år. Jag tänkte bara fråga om du visste något om de kommer vara i år igen? På vaksala torg. Hittar ingen information alls.

Juuso sa...

Hej! Jag har försökt hitta information om det men jag har bara hamnat på helt irrelevanta sidor. Tyvärr. Jag hoppas att de ordnar en oktoberfest men det börjar bli lite sent med information om det tycker jag.

Skicka en kommentar