fredag 16 september 2011

Liljebaren har sommarstängt - ett problem















Varje gång jag går till Coop nära så passerar jag Liljebaren och idag fick jag syn på den här lappen: Semesterstängd. Välkommen åter. Ja, det är helt ok att ha semester men någonstans skulle jag uppskatta att man skulle berättade för kunderna när man tänker avslutade semestern. Det vore väldigt trevligt. När öppnar Liljebaren igen?

















Saknar du dina glasögon? De här finns att hämta på fönsterbrädan på Liljebaren. Jag gillar att man tejpat bågarna :). Lite annorlunda och roligt och definitivt någonting jag skulle kunna tänka mig göra. Jag har ju tejpat min träningsklockas armband flera gånger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo den har varit semesterstängd sen tidigt i augusti (2a veckan eller så), vore kul att veta när den startar igen.

Juuso sa...

Ja, det vore ju kul att veta när de öppnar igen. Kanske någonting som vi måste skriva om här på bloggen.

Skicka en kommentar