måndag 5 september 2011

Lurad två gånger under helgen...















Ibland sitter bloggaren lite för mycket inomhus. Det är nog därför stackars bloggaren trodde att det var Kulturnatten i helgen. UNT hade en kulturnattenbilaga med i helgens tidning så jag var helt inställd på att det var dags för Kulturnatten i lördags. Så var det inte. Där stod jag på Stora torget bland alla ungdomar! Jag hade gjort bort mig totalt. Då tyckte jag att det var helt läsarrelaterat.

I söndags kom dock ännu en överraskning som ytterligare förvirrade den stackars bloggaren! Söndagens UNT hade flera sidor om attacken den 11 september. Därför trodde jag att jag missat en hel vecka. Så var det inte som tur. Jag kanske var en gaffel kort men UNT tycks vara en vecka före tiden.

Ja, jag var redo för en kulturfest men det gick inte. Vi kör omstart nästa vecka. Tänk på den här låten med Dorsin när jag stod på Stora torget och konstatera att jag var ute en vecka för tidigt...

http://www.youtube.com/watch?v=qBLmpMsuQTM



0 kommentarer:

Skicka en kommentar