lördag 10 september 2011

Uppsala 86ers mot Nyköping...




















De här katterna fotade jag någonstans mellan Östervåla och Gysinge när jag var på väg mot Leksand. Jag tror att katterna tänkte samma sak som jag då när jag stod där ute i skogen: vad håller han på med?

Imorgon är det dags för Uppsala 86ers att ta itu med Nyköping Baltic Beasts. Den här matchen kommer att bli säsongen hittills tuffaste. Nu när Uppsala 86ers har Fabian Söderberg tillbaka som QB så kommer Uppsala att kunna attackera Nyköpings försvar på ett mer varierande sätt. Tidigare under säsongen, när Fabian var skadad, körde Uppsala 86ers mer av Wildcat-aktiga spel men nu blir mer av "traditionell" amerikansk fotboll. Förra veckan kunde jag njuta av Fabians precisa kast och jag hoppas att han bjuder på några sådana imorgon också när matchen kör igång kl. 13, här i Fålhagen och på Österängs IP. Kom dit du med!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar