tisdag 27 september 2011

Fålhagens snyggaste balkong?




















Mitt i Fålhagen glömde totalt bort att utlysa en tävling om Fålhagens vackraste balkong/rabatt. Det ska vi komma ihåg inför nästa sommarsäsong. Det vore kul om vi kunde få läsarbilder om olika blomsterarrangemang eftersom bloggarna inte har tid att gå runt hela Fålhagen och dessutom finns det säkert en massa balkonger som sköts alldeles beträffligt men som man inte ser på promenaderna. Kanske kan man döpa tävlingen till "Finaste rabatten utanför kolonnilotterna i Fålhagen". Jag går själv ofta förbi den här balkongen och tycker att den är vacker och att blommorna passar fasaden. Det är viktigt att ta hänsyn till sin omgivning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin! Men får man verkligen ha blommorna hängandes så där utanför tro? Osäker och har själv blommorna innanför i stället..

Juuso sa...

Jo, alltså jag undrar hur det är med den saken. Jag har också hört att man inte ska ha blommor hängande utanför men samtidigt litar jag på dem som gör så, så att sakerna inte faller ner.

Skicka en kommentar