torsdag 13 oktober 2011

Bort om Fålhagen till Port of Fålhagen















I fredags var jag bort om Fålhagen. Jag gick ända till Årsta. På vägen hem såg jag detta och det fick mig att tänka på att det vore kul om man kunde känna sig lite mer välkommen till Fålhagen. I dagsläge ser det verkligen ut som att man är bort om Fålhagen. Tänk om man skulle snygga till det hela så att man fick känslan av Port of Fålhagen istället. Det har ju huggits ner en del häckar i stadsdelen för att skapa öppnare ytor. Här i korsningen är nog problemet precis det motsatta. Det är liksom för öppet och gränslöst. Vad skulle man kunna göra åt det? Jag ser framför mig någonting färgglatt men ej porrigt. Hmm. Ska fortsätta tänka på det, men vem kan man skicka sina idéer till?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar