onsdag 5 oktober 2011

Frisör på Väderkvarnsgatan




















Jag går ofta förbi frisören på Väderkvarnsgatan och jag gillar verkligen deras system med en lapp i fönstret så att man som kund vet hur de jobbar. Det tycker jag är utmärkt service! Hade du tänkt klippa dig för höstmarknaden så gäller det att planera det hela för en av frisörerna är inte på plats. För övrigt så gillar jag de här småföretagarna i Fålhagen för de tar ledigt lite då och då. Det känns så idylliskt och jag får nästan Hem till gården känslor av att gå förbi alla småföretagen i vår idylliska stadsdel. Ligger vinden på från vilket håll som helst så kommer dessutom doften av dynga in i stadsdelen :). Om man nu har stängt en period som egenföretagare så är det väldigt bra om man skriver när man börjar igen vilket frisören gjort. Det är kanonbra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar