fredag 7 oktober 2011

Muskelakuten i Fålhagen




















Jag var på Coop nära för att köpa osaltade jordnötter till vår kanin och då kunde jag inte låta bli att ta en titt på anslagstavlan. Där såg jag en intressant annons. Imorgon den 8 oktober öppnar Muskelakuten och Lizah Almgren Hälsa & Utveckling sin lokal på Vildrosgatan 9. Två företag i samma lokal, i ett lechehus! Har du ont i kroppen eller vill du utvecklas som person så tycker jag att du ska gå till deras öppet hus imorgon den 8 oktober mellan klockan 11 och 16.
Mer information hittar du på hemsidorna www.lizahalmgren.se och www.muskelakuten.com.
Undertecknad ska nog undersöka massagemöjligheterna nära hemmet eftersom jag måste ha massage med jämna mellanrum. Men vill du läsa mer så finns det faktiskt informationshäften att hämta på Coop näras anslagstavla.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar