lördag 23 mars 2013

Det sköna med färdigmonterade möbler


Livskvalitet i Fålhagen kunde vara rubriken för det här inlägget för efter att en byrå från Ikea rasat samman bestämde jag mig för att inte köpa någonting som man måste montera ihop. Det känns som att t.ex. byråerna från Ikea bara väntar på att rasa samman. Eller så beror det på att vi överbelastar dem. I vilket fall som helst så köpte vi en ny byrå och så blev den fåtölj också. Det enda man behövde göra var att skruva dit benen. Det kommer nog att dröja ett bra tag innan jag köper någonting som kommer hem i bitar som sedan ska monteras ihop. Den tiden som det brukar ta att montera ihop sakerna kunde jag istället sitta i fåtöljen och njuta av solnedgången i Fålhagen.


Kaninen har också hittat den nya fåtöljen. Titta husse, jag har hittat en blomma! Får jag ta en tugga?



0 kommentarer:

Skicka en kommentar