onsdag 20 mars 2013

Insändarsidan i UNT

Bilden ovan är en annons från Aftonbladet. Jag tyckte att den var lite rolig med tanke på vilka oklarheter det varit med innehållet i lasagnen. Nu uppmanas vi att äta mer fisk och grönt :). Lite kul måste jag säga. Det är inte alltid lätt att veta vad man ska leta efter i sin mat. En annan sak som börjat gömma sig minst lika bra som hästköttet i lasagnen är insändarsidan i UNT. Jag har lovat skriva i positiv ton på bloggen så jag säger så här: Det är bra att man inom en familj i Fålhagen kan dela upp läsupplevelserna så att den ena börjar med UNT:s ledar- och debattsidor och den andra med insändarna. Dessutom så tvingas jag åtminstone snabbbläddra genom kultursidorna som jag kanske inte så ofta annars skulle göra :). Dock är fonten på insändarna lite liten även för mig med friska ögon. Fonten känns mindre än tidigare. Är den det?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar